čtvrtek 24. listopadu 2016

Pro mého budoucího...


Pokud nechceš jít se mnou do galerií, dívat se na východ slunce či jít na místa, o kterých si do této doby ani netušil. Ukážu ti moje fotky z dětství, ukážu ti, jakou upřímnost v sobě schovávám, jak moc miluji děti. Možná nejsi můj první, ale chci, abys byl můj poslední.

Ukážu ti, že mám velké srdce a umím bojovat do konce. Ukážu ti, že život není jen o materiálních věcech, ale například takovou studenou kofolou nepohrdnu. Povedu Tě do výšek nejen fyzických, ale i emocionálních. Ukážu ti, jak vidím svět, že je krásný a jedinečný. Možná někdy budeme spolu bloudit zmateně po jiných městech, možná někdy budeme spolu stopovat a spát ve stanu, ale slibuji ti, že to bude nezapomenutelné dobrodružství!

Povedu Tě k moři i do opuštěné chaty, kde budeme sledovat kapky deště stékající po okně, či vločky sněhu. Budeme se potápět s rybami, ale ukážu ti i výhled zpoza hor. Ukážu ti, jaký krásný dar od Boha si dostal, jaký v sobě máš potenciál, jak krásný máš úsměv, proč si takový mužný a přitom jedinečný. Budu si Tě vážit. Budu na Tebe pyšná a tleskat ti při každém Tvém úspěchu. Budu se radovat s Tebou při každé výhře a podporovat Tě při každé prohře.

Podíváme se spolu na romantické filmy, ale i na dramata. Budeme celý den jíst čokoládu a popcorn, a sledovat pohádky. Půjdeme do zábavního parku. Budeme se procházet v nočních uličkách a milovat se jak jen budeme chtít. Pustím ti mé oblíbené písničky a já si poslechnu ty Tvé. Budeme usínat spolu. Půjdeme na venkov i do velkoměsta a budeme si jen tak užívat života. Budeš řídit auto a já ti zatím budu zpívat, a hladit Tě po vlasech. Budu šťastná. Ty budeš šťastný. Možná to nebude vždy se mnou jednoduché, ale bude to nezapomenutelné!

Pokud mi dovolíš, dívce s velkým hněvem, vstoupit do Tvého života, ukážu ti, co všechno je v životě krásně a možné! 💗

Žádné komentáře:

Okomentovat