středa 23. listopadu 2016

Finally

...Než začnu bych chtěla napsat, že asi hodinu a čtvrt jsem přemýšlela zda vytvořit blog zde. A asi 2.hodiny jsem se srala s tím aby to nějak vypadalo.. Vím, že na tom nic není, ale než jsem vše našla k čemu to je tak jsem málem vykvetla. Doufám, že tohle je fakt opravdu můj poslední blog. Teď už, ale vážně.. Už se s tím takhle babrat nebudu.. 

Vždycky, když se do něčeho pustím tak chci aby to bylo dokonalé. Než sem přišla na to jak tam dostat ty fotky z Ig, už jsem viděla jak letí nb z balkónu. Neměla jsem na to, dělala jsem 100 věcí okolo (ale to všichni asi známe), v tom asi nejsem jediná! TEDA DOUFÁM...


Ještě musím doladit nějaké věci a pak to bude perfektní. 


...Každopádně doufám, že se mé články Vám budou líbit. Sakra tuhle větu píšu asi tak po 5té. Kdybych to sem nenapsala tak to nikdo neví.




Žádné komentáře:

Okomentovat