sobota 26. listopadu 2016

Pokud to se mnou nemyslíš vážně, alespoň mi nedovol zamilovat se...

Na začátku se tě musím zeptat, jestli víš co chceš. Víš do čeho jdeš, když sis vybral právě mě.Bojím se tvé odpovědi. Co když nebude taková, jakou očekávám?

 Polovina tebe mi šeptá, abych zůstala, ale ta druhá mě posílá pryč. Možná je už pozdě na to, abych couvla a v podstatě to ani nechci. Mám jen obavy z toho, co přijde. Nemám strach z lásky. To ani náhodou. Právě naopak. Bojím se, že mi nebude stačit.Obávám se, že mi nedáš tolik lásky, kolik potřebuji a věř, že její potřebuji hodně.

Nejsem dívka na románky, které po pár týdnech ustanou. Byla jsem zlomená a potřebuji hodně lásky. Potřebuji cítit, že jsi mi oporou, že nedovolíš, aby mi někdo ublížil a hlavně, že mi nebudeš ubližovat ty. Nechci se do tebe zamilovat, pokud to nemyslíš vážně.Nepotřebuji být zamilovaná do někoho, kdo není ochoten vrátit mi lásku. Nechci od tebe, abys mi složil k nohám celý svět. Od tebe chci jen jediné, abys mě miloval alespoň z poloviny tak, jak jsem schopná milovat já tebe.

Všechny hledáme prince na bílém koni, se kterým se budete cítit bezpečně, který vás ochrání, který vám splní každé přání a který bude za každých okolností gentleman a bude se k vám chovat jako k princezně. Vezme vás na rande, navaří večeři, přinese květiny, obejme, když se budete cítit smutné a řekne vám, že jste krásné, když budete v teplákách a s prachovkou v ruce běhat zpocené v sobotu po bytě. Chcete takového, který nezapomene na výročí ani na narozeniny vaší mámy, který vás překvapí nedělními snídaní do postele či lístky do divadla. Takového, se kterým se budete smát na romantických komediích, navštěvovat příbuzné, který vás zakryje, když usnete uprostřed týdne unavené po práci na gauči, před kterým se nebudete stydět plakat ani chodit bez makeupu, prostě Pána Dokonalého, Prince na bílém koni.


Žádné komentáře:

Okomentovat